English

جواد عباس زاده در گفتگو با موج مطرح کرد؛

وصل شدن تلفن هاى ثابت میناب پس از ۵۵ روز قطعى

رئیس اداره مخابرات شهرستان میناب از وصل شدن کامل قطعی تلفن های ثابت این شهرستان پس از گذشت 55 روز قطعی، تا 72 ساعت آینده خبر داد.

وصل شدن تلفن هاى ثابت میناب پس از 55 روز قطعى

جواد عباس زاده رئیس اداره مخابرات شهرستان‌ میناب در گفتگو با خبرنگار موج در میناب گفت: در مرحله اول رفع قطعی تلفن ها در مرحله اجرا دوباره متاسفانه قسمتی دیگری از کابل ها به سرقت رفت.

رئیس اداره مخابرات شهرستان‌ میناب با بیان اینکه کابل ها مخابراتی در مدت زمانی یک ماهه ۳ بار مورد سرقت قرار گرفت گفت: نرمال رفع کامل خرابی در شبکه مخابراتی یک هفته است اما چندین بار کابل های مخابراتی به سرقت رفتند و مدت خرابی ما به سه هفته رسید.

وی اظهار داشت: بعد از این جریانات سرقت کابل ها شاهد بارش باران بودیم، در زمان بارندگی امکان مفصل زدن وجود ندارد بخاطر اینکه دوباره باعث خراب شدن کابل می شد؛ علاوه بر این مشکلات شهرداری میناب هنگام حفاری در شهرک الهمدی موجب قطع شدن کابل مخابراتی شد که در نهایت باعث قطعی بیش از ۴ هزار تلفن در آن منطقه شد.

وی با اشاره به امار سرقت پست های تلفن در میناب گفت: در شبانه روز بیش از ۴۰ کله پست به سرقت می رود که ما فقط روزانه امکان تعویض ۴ عدد از آن ها را داریم.

جواد عباس زاده اضافه کرد: موضوع سرقت کابل ها به شورای تامین شهرستان‌ و مسئولان اطلاع داده شده است‌ و در سرقت کابل های مرکز تلفن المهدی بیش از یک میلیارد تومان خسارت به مخابرات وارد شده است.

وی عنوان کرد: با اینگونه سرقت ها تاسیسات عمومی ضرر خواهند کرد و این موضوع باید ریشه یابی شود.

رئیس اداره مخابرات شهرستان میناب در پایان با تشکر از صبر و شکیبایی مردم در زمان قطع ارتباطات‌، گفت: تلفن محلات شیخ آباد تا فردا صبح و بلوار دانشگاه تا ۷۲ ساعت آینده به صورت‌ مرحله ای وصل خواهند شد.

گفتنی است؛ حال با رفع این‌ مشکل در شهرستان میناب، می طلبد مسئولان چاره ای اساسی برای چالش سرقت کابل های مخابراتی در این شهرستان اندیشه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه