English

اجرای بیش از ۴ هزار کیلومتر فیبرنوری در استان کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حوزه خدمات نوین مخابراتی بیش از 4 هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان کردستان اجرا شده است.

اجرای بیش از 4 هزار کیلومتر فیبرنوری در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز چهارشبنه در گفت و گو با رسانه های استان کردستان اظهار داشت: امسال 284 سایت تکنولوژی همراه اول از  2G به 3G و  4G ارتقا داده شد که از این تعداد 147 سایت آن جاده‌ای و روستایی بوده است. 

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: این شرکت از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 26 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف از جمله احداث سایت همراه اول و توسعه مشترکان پهن باند اینترنت هزینه کرده است.

وی یادآور شد: توسعه مشترکان تلفن ثابت به تعداد 10 هزار و 973 مورد، توسعه مشترکان باند پهن اینترنت به تعداد 19 هزار و 559 پورت و توسعه FTTH به تعداد یک هزار و 662 پورت از جمله‌ اقدامات انجام شده در سال جاری است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به محرومیت 600 تا 700 روستای استان از اینترنت پرسرعت اشاره کرد و گفت: اجرای 255 کیلومتر فیبرنوری، احداث 17 سایت همراه اول و توسعه سایت تکنولوژی همراه اول 2G از جمله اقداماتی است که امسال این حوزه انجام شد.

حکمت با بیان اینکه تاکنون بیش از چهار هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان اجرا شده است، افزود: از این پس واگذاری خط تلفن ثابت در تمام بخش‌ها در قالب شبکه فیبرنوری به مشترکان استان انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه