English

وزیر امور اقتصاد و دارایی وارد خوزستان شد

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی صبح پنجشنبه از طریق فرودگاه آبادان وارد خوزستان شد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی وارد خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری موج‌ خوزستان ، در این سفر مدیر کل گمرک کشور و جمعی از مسئولان گمرک ایران  وزیر امور اقتصاد و دارایی را همراهی می کنند.

" سید احسان خاندوزی" وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت سیزدهم، در دومین سفر خود به خوزستان به شهرستان های آبادان، خرمشهر، اهواز و بندر امام خمینی(ره) از توابع شهرستان ماهشهر سفر خواهد کرد و  وضعیت اقتصادی این مناطق را با برگزاری نشست‌های تخصصی با مسوولان مربوطه بررسی خواهد کرد.

بازدید از مرز شلمچه، بازدید از اداره کل اموال تملیکی اهواز، برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص بررسی وضعیت اقتصادی شهرستان های اهواز، آبادان و خرمشهر، بازدید از انبارهای ذخیره کالا در بندر امام (ره) و بازدید از گمرک اروندکنار آبادان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر اقتصاد به خوزستان است.

همچنین بازدید از گمرک اروندکنار و چوئبده، بازدید از گیت ورودی گمرک از سمت ماهشهر، بازدید از گیت گمرک در جاده امام صادق خرمشهر، برگزاری نشست با حضور مسئولان منطقه آزاد اروند در پایانه مرزی شلمچه، بازدید از گمرک شلمچه، شرکت در مراسم استقبال از شهدا در آبادان و بازدید از انبار خریداری شده اداره کل اموال تملیکی استان خوزستان در شهرک صنعتی شماره سه اهواز از جمله برنامه‌های سفر یک روزه احسان خاندوزی وزیر اقتصاد  به خوزستان است.

این سفر همچنین در راستای رونق اقتصادی شهرهای آبادان و خرمشهر انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه