English

مصطفی طبیبی خبر داد؛

آمادگی توزیع برق هرمزگان برای تامین برق حوزه های کنکور سراسری

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: اقدامات لازم برای تامین و پایداری شبکه برق حوزه های برگزاری کنکور سراسری انجام شده و تمام اکیپ ها در آماده باش کامل هستند.

آمادگی توزیع برق هرمزگان برای تامین برق حوزه های کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مصطفی طبیبی معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: در طول برگزاری کنکور سراسری تیم های عملیاتی در سراسر استان به صورت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان ممکن شبکه حادثه دیده را اصلاح و شبکه را پایدار کنند.

وی افزود: تمام شبکه ها و تاسیسات حوزه های آزمون سراسری بازدید و پست های آن سرویس دهی شده است. آزمون سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در 15 حوزه برگزار می شود که تمام حوزه های برگزاری کنکور مورد بازدید فنی قرار گرفته و مشکلی در تامین برق وجود ندارد.

طبیبی اظهار داشت: علاوه بر بازدید از شبکه، انشعاب حوزه های برگزاری نیز کنترل شده و نیروهای ویژه کشیک در برخی مراکز برگزاری کنکور حضور دارند.

وی با اشاره به مصرف بسیار زیاد برق در این ایام گفت: با وجود افزایش مصرف و محدودیت در تامین برق، تمام تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق، تامین برق مطمئن و پایدار است. این شرکت با تمام امکانات و تجهیزات و با آمادگی کامل نیروهای عملیاتی تمهیدات لازم را برای برگزاری مطلوب کنکور سراسری اندیشیده است.

وی با اشاره به ضرورت تامین برق پایدار حوزه های امتحانی گفت: هم استانی ها با رعایت صرفه جویی در مصرف برق در فصل تابستان بخصوص در ایام برگزاری آزمون های سراسری ما را در تامین برق مطمئن همراهی کنند. کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف برق بدون اینکه از آسایش خانواده‌ها کم کند، قطعا تاثیر زیادی در استمرار جریان برق دارد.

گفتنی است، آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از 8 تا 11 تیرماه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه