English

رحیم پیغان:

شرکت حدود ۹۱ هزار داوطلب خوزستانی در آزمون سراسری

نماینده‌ تام‌الاختیار سازمان سنجش در خوزستان با اشاره به اینکه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ هشتم تا ۱۱ تیر امسال برگزار می‌شود، گفت:۹۰ هزار و ۹۷۲ داوطلب خوزستانی در این رویداد علمی حضور دارند.

شرکت حدود ۹۱ هزار داوطلب خوزستانی در آزمون سراسری
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، رحیم پیغان نماینده‌ تام‌الاختیار سازمان سنجش در خوزستان بیان کرد: از این تعداد داوطلب ۵۸ هزار و ۱۹۹ نفر زن و ۳۲ هزار و ۷۷۲ نفر مرد هستند که در ۲۷ شهرستان و ۳۱ حوزه برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان گروه هنر چهارشنبه هشتم تیر، گروه علوم ریاضی و انسانی پنجشنبه نهم تیر، گروه علوم‌تجربی جمعه ۱۰ تیر و گروه زبان‌های خارجی نیز شنبه ۱۱ تیر آزمون خود را برگزار می‌کنند.

پیغان ادامه داد: از مجموع ۹۰ هزار و ۹۷۲ داوطلب شرکت در آزمون سراسری امسال در خوزستان ۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر در گروه هنر و علوم انسانی، هفت هزار و ۴۷۳ نفر درگروه ریاضی، ۳۷ هزار و ۵۷۳ نفر در گروه تجربی و ۹ هزار و ۵۸۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی حضور دارند.

نماینده‌ تام‌الاختیار سازمان سنجش درخوزستان گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز نیز میزبان هشت هزار و ۱۲۰نفر داوطلب در دانشکده‌های اقتصاد و علوم اجتماعی، علوم تربیتی و روان‌شناسی، کشاورزی، ادبیات و علوم‌انسانی، الهیات و معارف اسلامی، علوم و مهندسی است.

وی در خصوص برپایی باجه‌های رفع نقص توضیح داد: باجه‌های رفع نقص از هفتم تیر صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در حوزه‌های برگزاری آزمون برقرار است. همچنین این باجه‌ها در روزهای برگزاری آزمون صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ فعالیت دارند.

پیغان، در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیش‌گیری از بیماری کرونا بیان کرد: با کسب تجربه از برگزاری آزمون پارسال تلاش خواهیم کرد شرایط مطلوبی را به لحاظ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مانند ضدعفونی شعب برگزاری آزمون، افزایش سرویس‌ آمد وشد، رعایت فاصله‌گذاری و... فراهم کنیم تا داوطلبان با آرامش خاطر بیشتری در این رویداد علمی شرکت کنند.

نماینده‌ تام‌الاختیار سازمان سنجش درخوزستان ادامه داد: برای برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ هماهنگی‌ لازم با سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری اهواز، شرکت توزیع نیروی برق اهواز، آتش‌نشانی اهواز، اورژانس، معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز انجام شده است و پیش از هر چیز از همکاری آنان تقدیر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در موارد خاص محل‌هایی برای به امانت گرفتن وسایل داوطلبان در نظر گرفته‌شده است از داوطلبان خواست از آوردن وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه، ماشین‌حساب و... در جلسه آزمون اجتناب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه