English

همزمان با سراسر کشور؛

رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب آزمون سراسری در هرمزگان

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در هرمزگان گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۰ با رقابت ۲۷ هزار و ۷۳۱ داوطلب همزمان با سراسر کشور از ۸ تیر در هرمزگان برگزار می‌شود.

رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب آزمون سراسری در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مصطفی ظهیری نیا نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در هرمزگان با بیان اینکه ۶۵ درصد از داوطلبان دختر و ۳۵ درصد پسر هستند گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۰ با رقابت ۲۷ هزار و ۷۳۱ داوطلب همزمان با سراسر کشور از ۸ تیر در هرمزگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال آزمون در ۱۵ حوزه برگزار می‌شود افزود: گروه آزمایشی علوم انسانی با نه هزار و ۸۱۶ نفر بیشترین داوطلب و گروه آزمایشی هنر با دو هزار و ۷۳۱ نفر کمترین داوطلب را در هرمزگان دارد.

ظهیری نیا با عنوان کرد: علاوه بر یک دفترچه عمومی شامل ۱۰۰ سوال در اختیار داوطلبان در همه‌ی گروه‌های آزمایشی قرار می‌گیرد

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در هرمزگان گفت: داوطلبان باید در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجی، به یک دفترچه اختصاصی، در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی به دو دفترچه و در گروه آزمایشی علوم تجربی به سوالات سه دفترچه اختصاصی پاسخ دهند.
به گزارش موج، آزمون سراسری ۱۴۰۱ از چهارشنبه ۸ تیر آغاز و شنبه ۱۱ تیر همزمان با سراسر کشور در هرمزگان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه