English

محمدرضا شایقی خبر داد؛

اجرای ۳۰۰ مورد نظارت بر تاسیسات گردشگری اردبیل

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی شهرستان اردبیل از انجام بیش از 300 مورد بازدید و نظارت بر تاسیسات گردشگری در اردبیل در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

اجرای 300 مورد نظارت بر تاسیسات گردشگری اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدرضا شایقی ، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل گفت: رونق گردشگری یکی از مهمترین برنامه‌ها در اردبیل بوده که در این راستا امسال شاهد اجرای 10 برنامه جشنواره و روزگاه در شهرستان بودیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد خدمات سفر افزود: هدف از برگزاری این جلسات هدفگذاری برای خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب به گردشگران و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های جاذب گردشگر بوده که تداوم این جلسات جزو اولویت‌هاست.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل از انجام بیش از 300 مورد بازدید و نظارت بر تاسیسات گردشگری اردبیل در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: به دنبال بازرسی‌های انجام شده بیش از 10 مورد تذکر به واحدهای متخلف و بیش از 30 مورد تشویق برای تاسیساتی که خدمات‌رسانی مناسب و مطلوب می‌کنند، ارائه شده است.

شایقی افتتاح و بهره‌برداری از نخستین دوچرخه هوایی در پل معلق شیشه‌ای هیر را از جمله اقدامات در سال‌جاری عنوان کرد و افزود: اولین هتل پنج‌ستاره استان نیز که در شهرستان اردبیل احداث شده، در چند روز آینده افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری گفت: صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری به تعداد پنج مورد و صدور دو مورد پروانه بهره‌برداری در قالب مزرعه گردشگری از ابتدای سال تاکنون در این بخش انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه