English

محمدرضا شایقی:

پذیرش گردشگر توسط خانه مسافرهای اردبیل ممنوع است

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی شهرستان اردبیل گفت: پذیرش گردشگر توسط خانه مسافرها که بدون مجوز اقدام به پذیرش مسافران می ‌کنند، ممنوع است.

پذیرش گردشگر توسط خانه مسافرهای اردبیل ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدرضا شایقی ، رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان اردبیل در بازدید مشترک عوامل اماکن نیروی انتظامی استان اردبیل و کارشناسان اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل از مراکز اقامتی گفت: به منظور سامان‌دهی اماکن خصوصی اقامتی بدون مجوز که در قالب خانه مسافر اقدام به پذیرش مسافران می‌کنند این بازدید انجام شد.

وی ادامه داد: هدف اصلی از این بازدید جلوگیری از فعالیت غیرمجاز خانه مسافرهای سطح شهر است تا از تخلفات در این زمینه جلوگیری شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل گفت: در این بازدید تذکرات لازم در مورد فعالیت‌های غیرمجاز این مراکز توسط عوامل اماکن نیروی انتظامی و همچنین اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ارائه شد.

شایقی با بیان اینکه خانه مسافرها در سطح استان در نیمه نخست سال فعالیت می‌کنند، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در طی دو سال اخیر هیچ گونه مجوزی صادر نشده و هرگونه فعالیت در این خصوص ممنوع است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه