English

حسین مقدم کیا خبر داد؛

آغاز ثبت نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم

دبیر ستاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور بیان کرد: کشف و پرورش استعدادهای قرآنی نوجوانان، تربیت چهره های بزرگ قرآنی از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می شود.

آغاز ثبت نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین مقدم کیا دبیر ستاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور در خبری اعلام کرد: ثبت نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم در استان های کشور آغاز می شود.

مقدم کیا در ادامه تصریح کرد: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) در استان های کشور آغاز می شود و نونهالان و نوجوانان ویژه پسران ۸ تا ۱۵ سال و دختران بین ۱۰ تا ۱۵ سال می توانند در این طرح شرکت کنند.

دبیر ستاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور همچنین تاکید کرد: کشف و پرورش استعدادهای قرآنی نوجوانان، تربیت چهره های بزرگ قرآنی از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می شود.

وی اضافه کرد: امسال نیز طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می شود و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند از طریق سایت melitelavat.ir اقدام کنند و در این طرح آموزش به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می گیرد.

دبیر ستاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور اظهار کرد: در بخش پسران (۸ تا ۱۵ سال) تقلید از اساتید عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و منشاوی و شحات انور و برای دختران (۱۰ تا ۱۵ سال) تقلید از اساتید عبدالباسط و مصطفی اسماعیل انجام خواهد گرفت.

مقدم کیا ابراز کرد: پس از ثبت نام، تا پایان شهریور ماه ۱۲ جلسه آموزشی شامل  جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده ها، جلسات توجیهی و جلسات با حضور استاد، برگزار می شود و قرآن آموز پس از شرکت در این کلاس ها و اتمام دوره، در آزمون های پایان دوره جهت سنجش برای حضور در دوره مقدماتی، شرکت می کند.

وی همچنین اذعان کرد: هدف از این طرح کشف و پرورش استعدادهای قرآنی است و در صورت قبولی قرآن آموز در آزمون ها، به عنوان فراگیر "سطح یک" در موسسه قرآنی مجری طرح در استان پذیرش می شود.

دبیر ستاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور ضمن درخواست از فعالان قرآنی برای جذب قرآن آموزان به این طرح یادآور شد: اکنون که طرح به صورت مجازی نیز برگزار می شود، نگاه به اجرای طرح ،نگاهی استانی باشد و حتی روستاها را هم در نظر بگیرید.

مقدم کیا در خاتمه خاطرنشان کرد: می توان برای جذب نوجوانان، از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه های بسیج، مساجد محلات، خادمیاران رضوی، ائمه جمعه شهرستان ها و ائمه جماعات نیز بهره گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه