English

نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکل جانبازان و نخبگان استان قم

نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکل جانبازان و نخبگان استان قم برگزار شد.

نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکل جانبازان و نخبگان استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند در این نشست گفت: حافظان و قاریان و فعالان قرآنی ایثارگر با ترویج فرهنگ قرآنی از امهات جامعه ایثارگری هستند.

وی تاکید کرد: حضور شما جانبازان 70درصد فعالان تشکل فرهنگی و قرآنی در سطح ملی و بین المللی باعث مباهات است.

حجت الاسلام هنرمند تاکید کرد: تشکلهای ایثارگری بازوی توانمند بنیاد به شمار می روند، استفاده از ظرفیت های این گروههای فعال می تواند ما را در مسیر خدمت رسانی به جامعه ایثارگر یاری رسان باشد.

وی به اقدامات صورت گرفته از آذرماه سال گذشته تاکنون اشاره کرد وافزود:  اجرای طرح سالمند یاری برای نخستین بار در کشور در استان قم، با توجه به کهولت سن جامعه هدف، پیگیری آسایشگاه جانبازان، نشست با مسئولان مسکن و شهرسازی به منظور آماده سازی زمینه توافقنامه بنیاد جهت تامین مسکن ایثارگران از جمله اقدامات صورت گرفته است.  

حجت الاسلام هنرمند ادامه داد: پیگیری تا تخصیص اعتبار 13 میلیاردی برای راه اندازی فاز دوم توانبخشی تا پایان سالجاری که  امروز از نیازهای جامعه ایثارگران خصوصا برای جانبازان معزز است از دیگر فعالیت هایی است که در این مدت انجام شده است.

وی بر انجام فعالیت های ورزشی در کنار فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و افزود: این فعالیت ها موجب پیشگیری، درمان، بهبود سلامت جسمی و ایجاد نشاط روحی است ورزش اگر برای جوانان لازم است برای افراد مسن واجب است و باید با برنامه ریزی مناسب مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

وی افزود: در ایام کرونا علاوه بر تامین بسته های بهداشتی و تحویل آن به جامعه هدف فعالیت های مختلفی صورت گرفت

از آن جمله اجرای طرح سپاس غیر حضوری برای 7000نفر، اجرای طرح ورزش در خانه، انجام آموزش های خانواده به صورت  غیر حضوری که همگی از تجربه های جدید و البته موثر بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه