English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

عفاف و حجاب از محورهای وصایای شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: ازموضوعات محوری در وصایای شهدا حفظ عفاف و حجاب است، عمل به وصایای شهدا پاسداری از ارزشها و خونهای پاک شهدا است.

عفاف و حجاب از محورهای وصایای شهدا است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در نشست با معاونان و مدیران بنیاد ضمن گرامی داشت هفته عفاف و حجاب گفت:  شهدا حجاب را برتر از خونشان که در راه اسلام فدا کردند دانستند، برای تداوم این راه باید مسیر شهدا را با عفاف و حجاب که موجب  حفظ سلامت جامعه ، امنیت و پیشرفت و تعالی انسانی است، حفظ کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان حجاب را مانع ترقی و پیشرفت معرفی کردند و با شعارهای پر رنگ و لعاب، زنان جوامع اسلامی را تشویق به بی حجابی نمودند، حال آنکه عاملان این بی حجابی ها در پی عقب نگه داشتن کشورهای مستقل و مشغول نمودن آنان در هوا و هوس هستند تا راحت تر به چپاول و غارت کشورها اقدام کنند، همانگونه که در دوران رژیم منحوس پهلوی شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: ملت ما به رهبری امام امت با بیداری و هوشیاری در برابر دسیسه‌های دشمنان ایستاد و مقاومت کرد تا عزت، امنیت ،آرامش را به ارمغان آورده و بنیان های خانواده را در سایه عفاف و حجاب تحکیم بخشد و حضور در خور شان و سالم زنان را در اجتماع فراهم سازد.

حجت الاسلام هنرمند افزود: شهدا در وصایایشان بسیار بر مساله عفاف و حجاب تاکید کرده اند، چرا که این یکی از حربه های سخت دشمن است تا با تضعیف این جبهه بتواند فرهنگ آلوده و فاسد غرب را مسلط نموده و به اهداف شوم خود بپردازد.

وی افزود: امروز می بینیم که جوامع غرب هم از این بی بند و باری که خود مانع پیشرفت و رشد فساد و جنایت در غرب شده به تنگ آمده اند و بسیاری از مراکز و مجامع غرب بر رعایت حجاب تاکید دارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه