English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۱۶ هزار مستاجر برای تسهیلات کمک ودیعه مسکن در اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سال جاری تا کنون بیش از ۱۶ هزار مستاجر اصفهانی متقاضی بهره مندی از تسهیلات کمک ودیعه مسکن بوده‌اند.

ثبت نام بیش از ۱۶ هزار مستاجر برای تسهیلات کمک ودیعه مسکن در اصفهان

علیرضا قاری‌قرآن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در خصوص جزئیات تسهیلات اعطا شده برای کمک ودیعه مسکن در استان اصفهان اظهار داشت: از ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ که ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن آغاز شد تا کنون ۱۶ هزار و ۶۹۸ نفر در سطح استان اصفهان متقاضی بهره مندی از این تسهیلات بوده و اقدام به ثبت نام کردند. 

 وی با بیان اینکه اعطای این تسهیلات به متقاضیان حائز شرایط در حال انجام است اذعان داشت: در سال ۱۳۹۹ به ۱۱ هزار و ۵۵۳ متقاضی و در سال ۱۴۰۰ به تعداد ۱۶ هزر و ۲۴ متقاضی در سطح استان اصفهان وام کمک ودیعه مسکن پرداخت شده است. 

این مقام مسئول بیان داشت: ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman.mrud.ir  در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود. 

 وی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است. تاکید کرد: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ساله است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه