English

مشاور عالی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

کشاورزی با کمک مرکز تحقیقات دانش‌بنیان خواهد شد

مشاور عالی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کشاورزی با کمک مرکز تحقیقات دانش‌بنیان خواهد شد و تحقیقات در کانون کشاورزی دانش‌بنیان است.

کشاورزی با کمک مرکز تحقیقات دانش‌بنیان خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بیژن جهان‌پناه در آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران اظهار داشت: کشاورزی از بخش‌های مهم در همه کشورها است و به‌ویژه در کشور ما که موضوع غذا و امنیت غذایی اهمیت دارد، کشاورزی حساس، مهم و کلیدی است.

وی ادامه داد: سازمان تحقیقات یک سازمان اثرگذار و مؤثر برای کشاورزی است تا بتواند فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و تحقیقی را برای بهبود کشاورزی داشته باشد.

مشاور عالی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مشکلات اساسی کشاورزی به کمک تحقیقات و محققان این بخش قابل حل است و جایگاه تحقیقات در استان مازندران ویژه و منحصربفرد است.

وی تصریح کرد: همه فعالیت‌های کشاورزی در مازندران در بالاترین سطوح در حال انجام است و نقش تحقیق و پژوهش در این بین بسیار حائز اهمیت است.

جهان پناه با بیان اینکه حضور محققان و پژوهشگران در حوزه اجرا باید بیشتر و نزدیکتر باشد تا از منافع آن کشاورزان بهره‌مند شوند، افزود: کشاورزی با کمک مرکز تحقیقات دانش‌بنیان خواهد شد و تحقیقات در کانون کشاورزی دانش‌بنیان است.

دبیر کارگروه دانش بنیان سازمان جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد: با افزایش درآمد اقتصادی کشاورزی باعث جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی استان شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه