English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

کشاورزی دانش‌بنیان مأموریت مهم جهاد کشاورزی است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کشاورزی دانش‌بنیان ماموریت مهم جهاد کشاورزی است و در این مسیر باید گام بردارد و طرح و برنامه داشته باشد.

کشاورزی دانش‌بنیان مأموریت مهم جهاد کشاورزی است

ب️ه گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدی لائینی در خطبه این هفته نمازجمعه مرکز مازندران با اشاره به گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: جهاد سازندگی نقش خود را در گستره ایران اسلامی و مناطق محروم و پس از آن در دوران دفاع مقدس به عنوان سنگرسازان بی سنگر و امروز در عرصه امنیت غذایی به خوبی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: کنترل و نظارت بازار کالاهای اساسی در استان به خوبی انجام شد و با اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، جلوی قاچاق کالاها گرفته شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: قیمت‌گذاری مناسبی روی گندم انجام شد و رغبت کشاورزان برای کشت و کار این محصول افزایش داشته است.

وی بیان داشت: کشاورزی دانش‌بنیان مأموریت مهم جهاد کشاورزی است و در این مسیر باید گام بردارد و طرح و برنامه داشته باشد.

آیت الله لائینی عنوان داشت: کشاورزی باید سازگار با محیط زیست باشد و یک و کود به اندازه کافی مصرف شود و نهاده‌های ارگانیک برای تولید محصولات کشاورزی استفاده شود.

وی خاطرنشان ساخت: تولید محصولات کم آب بر و گلخانه ای در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گیرد و اقدامات خوبی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از برپایی میز خدمت جهاد کشاورزی در مصلی نمازجمعه ساری و زحمات رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و همکارانشان در عرصه امنیت غذایی تقدیر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه