English

سرهنگ علی فکری:

راننده ۲۵ ساله در تصادف با کامیون جان باخت

رییس پلیس راه استان همدان با اشاره به بروز تصادفی که منجر به مرگ شد، افزود: راننده ۲۵ ساله با انحراف از مسیر اصلی و ورود به شانه خاکی سمت چپ جاده وارد لاین مقابل شده و به صورت رخ به رخ با کامیون ماک برخورد و در دم جان باخت.

راننده ۲۵ ساله در تصادف با کامیون جان باخت

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ علی فکری رییس پلیس راه استان همدان با اشاره به بروز تصادفی که منجر به مرگ شد، افزود: راننده ۲۵ ساله با انحراف از مسیر اصلی و ورود به شانه خاکی سمت چپ جاده وارد لاین مقابل شده و به صورت رخ به رخ با کامیون ماک برخورد و در دم جان باخت.

 رییس پلیس راه استان همدان گفت: سانحه رانندگی برخورد خودرو سواری با یکدستگاه تریلی(ماشین سنگین باربری) در محور ارتباطی ملایر - جوکار منجر به مرگ راننده سواری شد.

وی عنوان کرد: این سانحه فوتی و برخورد رخ به رخ ۲ خودرو ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در پیچ «میشان» واقع در جاده ملایر - جوکار از توابع استان همدان روی داده است.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه راننده سواری واکنشی برای متوقف کردن خودرو نداشته و خط ترمزی در جاده روئیت نشده این امر موید این است که راننده به علت خواب آلودگی دچار این سانحه شده است.

سرهنگ فکری افزود: هنوز مدارک هویتی راننده و خودرو پیدا نشده است و مشخصات متوفی همچنان برای پلیس نامشخص است.

وی تاکید کرد: بررسی های موید این است که مهمترین عامل تصادفات در جاده ملایر - جوکار با توجه به یکطرفه بودن مسیر و جدا سازی مسیر رفت و برگشت با شانه خاکی موجود در وسط جاده، عوامل انسانی است.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: بی توجهی به جلو ناشی از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و تخطی از سرعت مطمئنه مهمترین علت بروز تصادفات در جاده ملایر - جوکار است.

سرهنگ فکری خواستار توجه رانندگان به علائم اخطاری و هشداری نصب شده در حاشیه راه ها و ۱۵ دقیقه استراحت بعد از هر ۲ ساعت رانندگی برای پیشگیری از بروز سوانح جاده ای شد.

 سه ماهه نخست امسال طبق بررسی های صورت گرفته ۵۰ درصد سوانح فوتی در مسیرهای اصلی، ۳۲ درصد مسیرهای فرعی و ۱۸ درصد در جاده های روستایی استان اتفاق می افتد.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۳۸ کیلومتر انواع راه از جمله ۸۵ کیلومتر آزادراه، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی و سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه  روستایی است که چهار درصد از آزادراه ها، سه درصد از راه های اصلی و بزرگراه ها، سه درصد از راه های فرعی و ۲ درصد از راه های روستایی کشور در این استان قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه