English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:

کاهش ۴۰ درصدی تعداد جان باختگان تصادفات در راه های درونشهری اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از کاهش 40 درصدی تعداد جان باختگان تصادفات در راه های درونشهری استان طی مدت 2 ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

کاهش 40 درصدی تعداد جان باختگان تصادفات در راه های درونشهری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی بیان داشت: در 2 ماه ابتدایی سال جاری 45 فقره تصادف فوتی در راه های درونشهری استان اصفهان رخ داده است که در این حوادث 46 نفر جان خود را از دست دادند.

وی از کاهش 40 درصدی تعداد جان باختگان تصادفات در راه های درونشهری استان اصفهان طی مدت 2 ماهه ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: همچنین در این مدت با 2 هزار 516 فقره تصادف جرحی در سطح راه های درونشهری استان مواجه بودیم که در اثر این تصادفات نیز 2 هزار و 887 نفر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان به کاهش 2 درصدی تعداد مجروحان در تصادفات درونشهری نسبت به تعداد مجروحان تصادفات مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و اظهار داشت: براساس آمارها و تجزیه و تحلیل های صورت گرفته بیشترین علت وقوع تصادفات و حوادث رانندگی عدم توجه به جلو از سوی رانندگان خودروها و راکبان موتورسیکلت ها و پس از آن تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی، یکشنبه ها را پر تصادف ترین روز و ساعات 14 تا 18 را نیز بیشترین زمان وقوع تصادفات در دو ماهه ابتدایی سال جاری برشمرد و اظهار داشت: از نظر نوع خودروهای تصادف شده هم باید گفت که بیشترین نوع خودروها مربوط به سواری پراید و پژو است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه علی رغم کاهش های خوبی که امسال داشتیم اما در مجموع میزان تصادفات رانندگی در این استان بسیار بالاست و رانندگان بایستی به 2 موضوع توجه به جلو و رعایت سرعت مطمئنه در رانندگی خود دقت لازم داشته باشند.

این مقام انتظامی بر برخورد قاطع ماموران پلیس راهور با رانندگان متخلف به ویژه رانندگان حادثه ساز تاکید کرد و عنوان داشت: تخفات رانندگان هم به صورت دستی توسط ماموران هم از طریق خودروهای دوربین دار سیار و هم از طریق دوربین های هوشمند ثابت  رصد می شوند و در صورتی که میزان جرایم رانندگی هر فرد به بالاترین حد خود برسد و یا 30 نمره منفی را دریافت کند در اولین فرصت خودروی وی توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه