English

رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان خبر داد؛

نمایش بیش ۵ هزار جلد کتاب در نمایشگاه «رویش»

رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان از برپایی نمایشگاه «رویش» با ارائه بیش از ۵ هزار جلد کتاب خریداری شده از سی و سومین نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.

نمایش بیش ۵  هزار جلد کتاب در نمایشگاه «رویش»

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مرضیه اربابان با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه کتب خریداری شده از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با عنوان رویش، از پنجم تیرماه در کتابخانه مرکزی برپا شده و تا دهم تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: ۵ هزار و ۸۵ جلد کتاب در یک هزار و ۹۷۶ عنوان تهیه و خریداری شده که با هدف استفاده عموم و قرار گرفتن در کتابخانه‌های شهر در عناوین متنوع و مورد نیاز مخاطبان مختلف در نمایشگاه رویش مورد بازدید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

اربابان با بیان اینکه کتب خریداری شده، جدیدترین کتاب‌های منتشر شده در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هستند، گفت: این کتاب‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله کودک و نوجوان، ادبیات، حقوق، علوم محض و کاربردی، داستان، تاریخ، جغرافیا و ورزش هستند که براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از کتابخانه‌ها و مخاطبان انتخاب و مطابق با ذائقه و نیاز شهروندان تهیه شده‌اند.

رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر برپاست و متخصصان، دانشجویان و عموم مردم می‌توانند این کتاب‌ها را از نزدیک مشاهده کرده و با پایان نمایشگاه‌، کتاب‌های موردنظر خود را از کتابخانه‌های شهر به امانت بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه