English

حسین ریاضی:

آبرسانی به ۳۲ روستای سبزوار با تانکر سیار

مدیر امور آب و فاضلاب سبزوار بیان کرد: از مجموع ۳۲ روستا که با تانکر آبرسانی می شود، هفت روستا در بخش مرکزی و مابقی در بخش روداب سبزوار قرار دارند.

آبرسانی به ۳۲ روستای سبزوار با تانکر سیار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین ریاضی مدیر امور آب و فاضلاب سبزوار در خبری اعلام کرد: در حال حاضر ۳۲ روستای این شهرستان با تانکر سیار آبرسانی می شود که در ۱۷ روستا این نوع آبرسانی به صورت مستمر و برای تمام فصول است.

ریاضی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: عمده این روستاها به علت کمبود منابع تامین آب پایدار یا اینکه در فاصله دورتری از مجتمع های آبرسانی قرار دارند، بوسیله تانکر سیار آبرسانی می‌شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب سبزوار همچنین تصریح کرد: از مجموع ۳۲ روستا که با تانکر آبرسانی می شود، هفت روستا در بخش مرکزی و مابقی در بخش روداب سبزوار قرار دارند.

وی در ادامه این خبر اظهار کرد: همچنین همزمان با فصل گرما، حدود ۱۰ درصد مناطق روستایی این شهرستان به عللی چون فرسودگی و طولانی بودن شبکه توزیع با تنش آبی رو به روست.

ریاضی یادآور شد: ۱۲ مجتمع آبرسانی در ۲ بخش مرکزی و روداب سبزوار در کنار ۱۱ روستای مستقل وجود دارد که در بخش مرکزی سبزوار ۲۰ حلقه چاه با برداشت ۱۲۵ لیتر آب بر ثانیه و در بخش روداب نیز ۱۱ حلقه چاه موجود است که ۷۵ لیتر بر ثانیه آب از آن برداشت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه