English

عزت اله ضربی:

طرح اوقات فراغت تابستانی هلال احمر در اردبیل برگزار می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح اوقات فراغت تابستانی در قالب شوق رویش همزمان با سراسر کشور توسط این جمعیت در استان برگزار می شود.

طرح اوقات فراغت تابستانی هلال احمر در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این طرح با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی، کارآفرینی و توانمندسازی اجرا می شود، گفت: طرح شوق رویش بستری برای مشارکت اعضا در عرصه فعالیت های فرهنگی- اجتماعی، بشردوستانه و عام المنفعه می باشد.

وی با بیان اینکه اجرای بیست و نهمین طرح غنی سازی اوقات و فراغت نوجوانان و جوانان با شعار «جوانی- فراغت - پویایی» از اول تیر ماه تا ۳۰ شهریور برگزار می شود،گفت: این کار در راستای بیانیه سرنوشت ساز گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص مسائل مختلف جوانان انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل می گوید: این طرح را با فعال کردن کانون های هلال احمر و با رویکرد آگاه سازی، توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی در پایگاه های فرهنگی و آموزشی و مراکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اجرا می شود.

ضربی گفت: حضور نوجوانان و جوانان در این پایگاه ها، زمینه مناسبی را برای مشارکت آن ها در عرصه فعالیت های فرهنگی _ اجتماعی، عام المنفعه و بشردوستانه فراهم می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه