English

عزت اله ضربی خبر داد:

بهره مندی بیش از ۲۷ هزار شهروند از آموزش های هلال احمر در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: سال گذشته 27 هزار و 166 نفر در سطح روستاها و شهرهای این استان از آموزش های هلال احمر بهره مند شده اند.

بهره مندی بیش از 27 هزار شهروند از آموزش های هلال احمر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 893 دوره آموزشی شامل آموزش های کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات و دوره های تخصصی به منظور افزایش آگاهی شهروندان در برابر حوادث احتمالی در سطح شهرها، روستاها، خانه های هلال، ادارات، پادگان های آموزشی و بسیج سازندگی سپاه برگزار شده است.

وی افزود: 331 دوره کمک‌های اولیه و پایه داوطلبی با حضور 5 هزارو 974 نفر، 51 دوره عمومی امداد و نجات با حضور 865 نفر از جمله برنامه های آموزشی می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه 270 دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات و خانه های هلال با حضور 6201 نفر انجام گرفته گفت:13 هزارو 598 نفر در 220 دوره آموزشی در مراکز آموزش نظامی و بهره مند شده اند.

ضربی بیان کرد: علاوه بر آموزش های همگانی و عمومی تعداد 21 دوره آموزشی تخصصی ویژه نجاتگران و تیم های عملیاتی به ویژه نیروهای امدادی در پایگاه های جاده ای برگزار شده که این دوره ها شامل دوره های پیش بیمارستانی، جستجو و نجات شهری، جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل و ... می باشد.

وی گفت: تمام اقشار علاقه مند برای فراگیری آموزش های هلال احمر می توانند با مراجعه به شعب هلال احمر در سطح استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا مقدمات لازم برای برگزاری دوره های آموزشی برنامه ریزی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه