English

عزت اله ضربی خبر داد:

امدادرسانی به ۱۴۵۲ حادثه دیده در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به هزار و 452 نفر حادثه دیده در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

امدادرسانی به 1452 حادثه دیده در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیر کل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تیم های عملیاتی به 292 حادثه شامل به 206 فقره حوادث جاده ای، 30 فقره حوادث کوهستان، 24 مورد مراجعه حضوری، 9 فقره حادثه شهری، 7 فقره حادثه دریایی – ساحلی، 5 فقره آتش سوزی جنگل و مرتع، 4 فقره سیل و آبگرفتگی، 3 مورد برف و کولاک، یک فقره حادثه طوفان، یک فقره حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد رانش زمین و یک فقره خدمات مناسبتی امدادرسانی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث 542 نفر مصدوم شده بودند ادامه داد: 119 نفر از مصدومین توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل و 24 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: هزار و 410 نفر/روز نیروی عملیاتی در قالب 384 تیم عملیاتی و با بکارگیری 461 دستگاه/روز خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

ضربی در پایان گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بوده و در طرح زمستانی نیز با 400 نفر نجاتگر و همکار در 15 پایگاه ثابت و موقت و با به کارگیری 45 دستگاه خودروی امدادی در خدمت هموطنان می باشند.

گفتنی است هموطنان عزیز می توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری 112 ندای امداد تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه