English

در گفتگو با موج عنوان شد:

همایش بررسی و افشای حقوق بشر آمریکایی در تبریز برگزار می شود/هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم است

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی از برگزاری همایش بررسی و افشای حقوق بشر آمریکایی در تبریز خبر داد.

همایش بررسی و افشای حقوق بشر آمریکایی در تبریز برگزار می شود/هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم است

محمد جواد عقلمندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی اظهار داشت: همزمان با هفته قوه قضاییه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، همایش بررسی و افشای حقوق بشر آمریکایی در تبریز برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با سخنرانی سردار سهراب علی شمخانی، معاون حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  حجت الاسلام نظری، استاد دانشگاه برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: این همایش روزچهارشنبه، 8 تیرماه، از ساعت 10:30 الی 13 در سالن اجتماعات فرهنگسرای مبین برگزار می شود.

وی به اهداف برگزاری این همایش نیز اشاره کرد و گفت:هدف از برگزاری این نشست، اهمیت ویژه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و همزمانی آن با جنایت‌های نژاد پرستانه آمریکا و نفرت جهانی به این موضوع است.

عقلمندی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این همایش گواهی حضور اعطا خواهد شد ابراز کرد:همچنین در این همایش از کتاب ترور بزرگ تاریخ  نوشته سرهنگ پاسدار حسن باقری رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد:هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم است باید از این فرصت برای روشنگری و بصیرت‌افزایی در میان مردم استفاده کرد.

گفتنی است ۶ تا ۱۲ تیر هر سال به عنوان «هفته حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه