English

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی:

هفته حقوق بشر آمریکایی کلکسیونی از اقدامات ضدبشری علیه ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی،هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را کلکسیونی از اقدامات ضدبشری علیه ملت ایران عنوان کرد.

هفته حقوق بشر آمریکایی کلکسیونی از اقدامات ضدبشری علیه ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد جواد عقلمندی در نشست تخصصی حقوقدانان با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد اظهار داشت: واژه حقوق بشر واژه‌ای بسیار ارزشمند و مقدس است، ولی چندین سال است که قدرتمندان دنیا این واژه را دستمایه و بهانه جنایات ضدبشری خود کرده اند.

وی افزود: به بهانه دفاع از حقوق بشر، بی شرمانه‌ترین اقدامات ضدحقوق بشری را در جای جای دنیا انجام می دهند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی در ادامه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را کلکسیونی از اقدامات ضدبشری علیه ملت ایران عنوان کرد و گفت: در حوادث این هفته، ترور فردی، ترور جمعی، بمباران شیمیایی، سرنگونی هواپیما و دیگر حوادث توسط ایادی آمریکا به وقوع پیوسته که هر یک به تنهایی نمونه بارزی از نقض حقوق بشر توسط مدعیان دروغین حقوق بشر به شمار می‌رود.

حجت الاسلام میکائیل اسکندری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست ضمن برشمردن وقایع و رخداد‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: در تمام حوادث و وقایعی بعد از انقلاب اسلامی علیه ملت عزیز ایران رخ داده است رد پای آمریکای جهانخوار و دوستان و همراهان و دست نشانده‌های داخلی و خارجی آنان دیده می‌شود.

وی افزود: از آن جایی که حوادث ششم تا دوازدهم تیرماه نمونه‌های روشن و غیرقابل انکار برای این وحشی گری های آمریکا است، با موافقت رهبر معظم انقلاب از ۶ تا ۱۲ تیر به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی همچنین بر لزوم تبیین و تحلیل و روشنگری درباره اقدامات جنایتکارانه مدعیان دروغین حقوق بشر تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست، تنی چند از استادان حقوق بین الملل به ارائه مقالات خود در موضوعات حقوق بشر و رابطه آن با سیاست‌های خصمانه و سلطه جویانه آمریکا پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه