English

به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی؛

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بیانیه صادر کرد

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بیانیه صادر کرد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بیانیه صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به شرح زیر است:

ششم تیر ۱۳۶۰ یادآور ترور رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر؛  هفتم تیر ۱۳۶۰ یادآور حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از سرمایه‌های انقلاب اسلامی؛‌ هفتم تیر ۱۳۶۶ یادآور حادثه بمباران شیمیایی سردشت؛‌ یازدهم تیر ۱۳۶۱ یادآور ترور شهید صدوقی و دوازدهم تیر ۱۳۶۷ یادآور حادثه تلخ سقوط هواپیمای ایرباس توسط ناو آمریکایی وینسنس است.

بیانیه افزوده است: این حوادث تنها گوشه‌ای از پرونده سیاه ظالمانه آمریکای جنایتکاری است که با جنگ‌افروزی، اختلاف‌افکنی، درافتادن با حکومت‌ها و ملت‌ها، بی‌عدالتی، قتل و حبس و  ضرب و شتم  رنگین‌پوستان و عدالت خواهان ملت خود روی شیطان را سفید کرده است.

بیانیه حاکی است: تحریم‌های اقتصادی شیطان بزرگ و دیگر دشمنان  استعمارگر که به‌قصد شکست نظام اسلامی و معیوب سازی و تسلیم شدن ملت قهرمان و مومن ایران در برابر زورگویی‌های آنان انجام‌گرفته، گرچه موجب مشقت معیشتی ملت ایران گشته اما با لطف خدا دشمنان اسلام در این اهدافشان ناکام گشته و اکنون‌که نظام اسلامی به یک درخت تناور تبدیل‌شده علاوه بر بالندگی و توانمندی در ابعاد مختلف محبوب ملت‌های انقلابی جهان قرارگرفته است.

بیانیه می‌افزاید: حوزه‌های علمیه ضمن تسلیت به خانواده‌های آسیب‌دیده از انواع عملیات تروریستی آمریکا از خداوند بزرگ خواهان است که هر چه زودتر مقدمات افول استکبار شیطان بزرگ را فراهم نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه