English

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی:

امروزه دشمن جنگ روایت‌ها را علیه مردم ایران به راه انداخته است/ ضرورت بصیرت افزایی در حوزه حقوق بانوان با آموزش و مطالبه گری

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی گفت: ما می‌توانیم با آموزش، مطالبه‌گری و اطلاع رسانی در حوزه حقوق بانوان بصیرت افزایی کرده و زن تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

امروزه دشمن جنگ روایت‌ها را علیه مردم ایران به راه انداخته است/ ضرورت بصیرت افزایی در حوزه حقوق بانوان با آموزش و مطالبه گری

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد جواد عقلمندی در نشست بصیرتی زنان حقوقدان آذربایجان شرقی با موضوع زن تراز انقلاب اسلامی در تبریز با اشاره به اهمیت کار جهادی در حوزه زنان اظهار داشت: ما باید با علمی که در اختیار داریم در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

وی افزود:جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها به عنوان خطرناک‌ترین جنگ مطرح است که ما باید برای مقابله با این جنگ برنامه داشته باشیم.

 مسئول سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم با آموزش، مطالبه‌گری و اطلاع رسانی در حوزه حقوق بانوان بصیرت افزایی کرده و زن تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

پیرسمساری مشاور استاندار در امور بانوان نیز در این جلسه اظهار داشت: بانوان علاوه بر اینکه می‌توانند نقش مادری و همسری خود را به نحو احسن به جا بیاورند باید وظیفه اجتماعی خود را نیز در جامعه ایفا کنند.

 وی افزود: باید بانوان با حقوق خود آشنا شوند و برای اقشار مختلف زنان از جمله زنان خانه دار، روستایی، سرپرست خانوار، دختران جوان و دانشگاهی باید بصیرت افزایی شود.

پیرسمساری ابراز کرد: ما باید برای در حوزه بصیرت افزایی و آموزش بانوان برنامه داشته باشیم تا بتوانیم زنانی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: اگر ما بصیرت نداشته باشیم در مقابل دشمنان انقلاب نمی‌توانیم ایستادگی کنیم و ما باید بصیرت را در خانه‌ها نهادینه کرده و جامعه رو به سمت آگاهی سوق دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه