English

معاون استاندار گیلان خواستار شد؛

تولید محتوای فرهنگی برای آگاهی‌افزایی نسبت به شهدا، افزایش یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: لازمست تولید محتوای فرهنگی با هدف آگاهی‌افزایی عمومی به ویژه نسل جوان نسبت به شهدای گرانقدر و آرمان های والای آنان، افزایش یابد.

تولید محتوای فرهنگی برای آگاهی‌افزایی نسبت به شهدا، افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حسین مصطفی‌پور در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان والامقام علی اخوین‌انصاری استاندار فقید گیلان و یار و همرزم باوفایش مهندس علیرضا نورانی معاون عمرانی استانداری و گرامیداشت یاد و خاطره 257 شهیدکارمند استان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "فضیلت زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا ادامه دادن راه آنهاست.

وی با بیان اینکه شهید انصاری یکی از چهره‌های درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: ایشان در دوران قبل و بعد از انقلاب، برای پیروزی و ماندگاری جمهوری اسلامی زحمات فراوانی متحمل شد و در نهایت در مسیر خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه مسئولان به سیره عملی و شخصیتی شهیدان انصاری و نورانی، تصریح کرد: تمامی مسئولان در جمهوری اسلامی در هر پست و مقامی باید به ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی این دو شهید گرانقدر و دیگر شهدای والامقام کارمند استان توجه کرده و تأسی بجویند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم توجه همه سازمان ها به ایجاد تغییرات مثبت از طریق برنامه ریزی تاکید و اضافه کرد: با توجه به تلاش دشمنان از طریق بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و تهاجم فرهنگی در راستای القای فضای یأس و نا امیدی در کشور، باید تمهیدات لازم جهت ایجاد ساختاری هدفمند در کنار آگاه‌سازی عمومی در سطح اداره‌ها اتخاذ شود.

مصطفی‌پور با اشاره به اهمیت ساخت فیلم، تله فیلم‌های گوناگون و حتی در زمینه پویانمایی کودکان با موضوع زندگینامه، سبک و سیاق شهیدان انصاری و نورانی افزود: دستگاه های فرهنگی باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند چرا که این امر می تواند موجبات ارتقاء دانش و آگاهی عمومی مردم به ویژه نسل جوان نسبت به شهدای این سرزمین را فراهم آورد.

معاون استاندار گیلان با قدردانی از عملکرد همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی، اهتمام همگان بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه‌تر یادواره شهیدان انصاری و نورانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با زبان هنر می‌توان بسیاری از پیام ها را به مردم و همچنین نسل‌های مختلف القاء کرد.

شهید انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید نورانی معاون عمرانی‌اش سحرگاه پانزدهم تیر ماه سال 1360 در چهارمین  روز از مبارک رمضان، یک هفته پس از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در مسیر عزیمت به استانداری به دست منافقان کوردل در رشت به شهادت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه