English

سردار علی‌اکبر افراسیابی:

توطئه امروز دشمن، اقتصادی و تهاجم فرهنگی است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: در مطالعه سخنان رهبر معظم انقلاب دو‌ موضوع را برجسته دیدیم یک راهیان نور و دو توجه و تمسک به شهدا.

توطئه امروز دشمن، اقتصادی و تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) در سخنانی اعلام کرد: توطئه دشمن امروز توطئه اقتصادی و تهاجم فرهنگی است و دشمن اینگونه به مردم ما آسیب می رساند.

سردار افراسیابی این سخنان را در آیین تجلیل از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره فرهنگی ردپای عشق که ویژه زائرین راهیان نور در تالار شهر مشهد عنوان کرد و ادامه داد: امروز دشمن در زمینه‌های مختلف با ما می جنگد، از سبک زندگی گرفته تا تغییر ارزش‌ها، افکار و مسیرمان که دارد در این موارد کار می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) همچنین در ادامه متذکر شد: پس ما باید بتوانیم سیره‌ شهدا را که همانا خدمت به انقلاب، نظام، مردم و اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است ادامه دهیم.

وی با اشاره به شروع مجدد کاروان راهیان نور اظهار کرد: با تشکر از مسولین و دست اندرکاران راهیان نور ۱۴۰۱، بعد از دو سال تعطیلی با تلاش این افراد عاشقان شهدا و راهیان نور امسال به خواسته خود رسیدند.

سردار افراسیابی به بیانات رهبری اشاره و تاکید کرد: در مطالعه سخنان رهبر معظم انقلاب دو‌ موضوع را برجسته دیدیم یک راهیان نور و دو توجه و تمسک به شهدا، راهیان نور همان طور که از اسم آن مشخص است یک مسیر نورانی است که ما را به سمت خوبی‌ها و نیکی‌ها و ارزش‌ها هدایت می کند.

معاون سپاه امام رضا (ع) در ادامه یادآور شد: در راهیان نور باید کار جدید متناسب با مباحث علمی و پژوهشی اتفاق بیافتد و مهم‌تر از آن استمرار این کار در زندگی روزمره ما است.

سردار افراسیابی خاطرنشان کرد: ما در مسیر راهیان نور سیره، مرام و عملکرد شهدا را میخواهیم پیدا کنیم تا در زندگی روزمره مان پیاده کنیم ما برای این در این مسیر‌ها گام می گذاریم  که مسیر زندگی را یاد بگیریم و از اردوی راهیان نور باید توشه و آذوقه‌ای برداریم و بیاوریم و مصرف کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه