English

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت هفته قوه قضائیه

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتربهشتی و 72 تن از یاران صدیق امام راحل، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری  در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتربهشتی و 72 تن از یاران صدیق امام راحل، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه که از اول تا هفتم تیرماه است به مردم، مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی و همه کسانی که در راستای برقراری عدل عدالت قدم برمی دارند تبریک گفت.

در متن پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است:

« قوه قضائیه در پیشرفت کشور به سمت هدف های اسلامی نقش تعیین کننده دارد.» مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

« قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید و نقش ارزنده ای در حراست از آرمان های اصیل اسلامی و ارزش های والای انقلاب دارد. صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت ، حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان از رسالت های مهم این قوه است.

بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تامین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان، قضات و کارکنان شریف دستگاه قضائی است که به صورت جدی و قاطعانه با ناهنجاری های اجتماعی، قانونشکنی ها و جرایم مختلف برخواسته و از هیچ کوششی در استیفای حقوق مردم دریغ نمی کنند.

بی شک دستگاه قضائی، تکمیل کننده کار پلیس است چرا که عدم برخورد قاطعانه این دستگاه با مجرمان، قانونشکنان و گردنکشان تلاش ها و زحمات ماموران پلیس معنا پیدا نمی کند و اثر بخشی مطلوب را در جامعه برجانمی گذارد. بنابر این همکاری و تعامل بین این دو نهاد بسیار حائز اهمیت بوده و نفع بزرگ این تعامل و همبستگی عاید مردم شریف که در اصل ولی نعمتان ما و صاحبان اصلی انقلاب به شمار می آیند خواهد شد.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل فرا رسیدن هفته قوه قضائیه به رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، دادستان های شهرستان ها، قضات محترم و کنارکنان تلاشگر این دستگاه تبریک عرض نموده، تلاش ها و خدمات ارزنده همه کسانی که در جهت برقراری عدالت در سرزمین ایران اسلامی قدم برمی دارند تقدیر و تشکر می کنم و توفیق روز افزون آنها را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) از خداوند متعال خواستارم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه