English

ادای احترام معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان به شهدای مدافع سلامت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه سلامتی، آرامش و بهبود وضعیت کرونا در کشور را مرهون از جان گذشتگی شهدای مدافع سلامت و تمامی زحمتکشان حوزه درمان و سلامت هستیم، اظهار داشت: : به نوبه خود سر تعظیم به پیشگاه تمامی شهداء و جان برکفان این حوزه فرود می آورم.

ادای احترام معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان به شهدای مدافع سلامت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان؛ حسین مصطفی پور در جلسه شورای ساماندهی سالمندان که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد؛ با تاکید بر لزوم توجه  به ارتقاء منزلت سالمندان در جامعه اظهار داشت: زمانی می توانیم مدعی ارتقاء منزلت سالمندان در جامعه باشیم که نیازمندی های حمایتی آنان در حوزه های مختلف پزشکی، بهداشتی، عاطفی  و استقلال مالی تامین و تضمین شده باشد.

وی توجه به نیازمندی های رفاهی و تفریحی سالمندان را از دیگر موارد حائز اهمیت در زمینه ارتقاء منزلت آنان برشمرد و تصریح کرد: شهرداری ها موظف به ایجاد شهر دوستدار سالمند هستند و باید در این راستا فضای استراحت، تفریح و دور هم نشینی سالمندان را در مجموعه فضای سبز شهری و اماکن عمومی و فرهنگی، فراهم آورند.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه توجه به بزرگترها و پیران جامعه، بهترین اقدام در جهت تحکیم بنیاد خانواده در کشور است، افزود: دین مبین اسلام همواره در آیات و روایات بر لزوم حفظ حقوق، شأن و منزلت والدین و بزرگترها سفارش و تاکید داشته و بر مبنای همین آموزه های دینی بود که زمانی که بسیاری از کشورهای غربی در کنترل بیماری کرونا و تزریق واکسن، سالمندان را از اولویت خارج کرده بودند؛ در کشور ما سالمندان در کنار کادر درمان در اولویت اول واکسیناسیون قرار گرفتند.

مصطفی پور در ادامه سخنانش با تقدیر از تلاش شبانه روزی و جانفشانی مثال زدنی کادر بهداشت و درمان اعم از پزشکان ، پرستاران و سایر زحمتکشان این حوزه، تاکید کرد: مدیون زحمات و تلاش شهدای مدافع سلامت و همه دست اندرکاران زحمتکش این حوزه و صبر و شکیبایی خانواده های آنان هستیم.

وی وجود اولین شهید مدافع سلامت (شهیده نرجس خانعلی زاده) در گیلان را نشانی بارز از ایثار و ازجان‌گذشتگی زحمتکشان  حوزه بهداشت و درمان استان دانست و تصریح کرد: به نوبه خود سر تعظیم به پیشگاه تمامی شهداء و جان برکفان این حوزه فرود می آورم.

جانشین رئیس ستاد کرونا ی استان گیلان با تاکید بر اینکه سلامت، آرامش و کنترل و بهبود شرایط  کرونا  در کشور را مرهون تلاش عزیزان زحمتکش و جان برکف حوزه سلامت هستیم، اظهار داشت: مردم گیلان همواره قدرشناس این فداکاری ها بوده اند و هستند و در همین راستا انتظار می‌رود  همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه