English

متولیان فرهنگی کرمانشاه خواستار شدند؛

کرمانشاه شایسته توجه بیشتر فرهنگی در سطح کشور است

نشست شورای اداری دستگاه‌های فرهنگی و هنری با حضور محمد خزایی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان سینمایی کشور برگزار شد.

کرمانشاه شایسته توجه بیشتر فرهنگی در سطح کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ابتدا با اشاره بر وجود پتانسیل جهت پیشرفت هنر و فرهنگ در کرمانشاه گفت: هنرمندان شاهد همکاری حداقلی هستند ضمن این موضوع که توجه به وجود استعداد ها در استان‌هایی چون کرمانشاه می‌تواند اثر گزار بوده و تبدیل به فرصتی خوب برای پیشرفت فرهنگ استانی چون کرمانشاه شود‌.

آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره بر لزوم نگاه ویژه بر اقتصاد فرهنگ گفت: امیدواریم حرکت ویژه‌ای برای توسعه کانون‌های خلاق و دیگر افراد خلاق جهت تبدیل پتانسیل‌های استانی به فرصت در سال جاری انجام دهیم؛ تقاضا داریم که جنابعالی و مسئولان دیگر مارا در اجرایی کردن این طرح یاری کنید.

رئیس کانون مساجد کرمانشاه در ادامه نشست با اشاره بر لزوم توحه بیشتر بر هنرمندان گفت: هنرمندان قاصد هنر و فرهنگ کشور در سراسر دنیا هستند چرا از این هنرمندان و فیلم سازانی جون اصغر فرهادی در راستای ارتقای فرهنگ و پیشبرد اهداف استفاده نمی‌شود؟

وی ادامه داد: دیگر درخواست بنده اهدای بسته بومی به خود کرمانشاه و دیگر استان‌ها جهت نشان دادن فرهنگ آن ناحیه بوده چراکه تا کنون فیلمی مبنی بر نشان دادن فرهنگ صحیح استان ساخته نشده انچه‌که ساخته شد هم رضایت ما را به جهت نشان دادن فرهنگ رنگارنگ کرمانشاه در پی نداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه