English

هاشم علایی خبر داد:

لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در پروژه های عمرانی اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل بر ضرورت استاندارد بودن مصالح ساختمانی مورد استفاده در پروژه های عمرانی و ساخت و سازها در سطح استان تاکید کرد.

لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در پروژه های عمرانی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل در جلسه با رئیس و هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برضرورت استاندارد بودن مصالح ساختمانی مورد استفاده در پروژه های عمرانی و ساخت و سازها در استان اردبیل تاکید کرد.

وی افزود: طبق ماده 8 آیین نامه نظارت بر استانداردهای اجباری مصالح ساختمانی مصوب هیئت محترم وزیران، نظارت بر استفاده از فرآورده های ساختمانی استاندارد در امر ساخت و سازها و حصول اطمینان از اعتبار پروانه های استاندارد فرآورده های مزبور بر عهده سازمان نظام مهندسی ساختمان می باشد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل می گوید: انتظار می رود مهندسین ناظر طی نظارت بر پروژه‌های ساختمانی طرف قرارداد اجازه استفاده از مصالح ساختمانی غیر استاندارد را ندهند و در صورت مشاهده این فرآورده ها مراتب را به اداره کل استاندارد اردبیل اعلام نمایند.

علایی گفت: اداره کل استاندارد استان با همکاری شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده کنترل تولید، توزیع و تمرکز و فروش مصالح ساختمانی استاندارد را با جدیت در دستور کار قرار داده است.

وی از آمادگی اداره کل برای انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی ،فنی و اجرایی با سازمان نظام مهندسی خبر داد.

در ادامه شهریار گل محمدی، رئیس سازمان  نظام مهندسی ساختمان ضمن استقبال از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین، بر آمادگی سازمان متبوع برای انجام وظایف تصدی گری اداره کل استاندارد در زمینه انجام آزمون، بازرسی فنی و بازرسی نمونه برداری بعد از طی فرآیندهای تائید صلاحیت مطابق قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران در قالب آزمایشگاه همکار و شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه