English

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان روسیه مطرح کرد؛

منطقه آزاد انزلی دروازه ورود به ایران/عزم دولت فدرال روسیه جهت توسعه مناسبات دو کشور

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان روسیه جایگاه منطقه آزاد انزلی به عنوان دروازه ورود به ایران و مهمترین محور کریدور شمال-جنوب عنوان کرد.

منطقه آزاد انزلی دروازه ورود به ایران/عزم دولت فدرال روسیه جهت توسعه مناسبات دو کشور

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس جایگاه منطقه آزاد انزلی را به عنوان دروازه ورود به ایران و مهمترین محور کریدور شمال-جنوب عنوان کرد.

سرگئی میلوشکین با اشاره به عزم دولت فدرال روسیه جهت توسعه مناسبات دو کشور در حوزه های مختلف به ویژه همکاری های ترانزیتی و حمل و نقلی، افزود: ایجاد محدوده ویژه اقتصادی جدید در آستراخان و یک بندر جدید؛ به منظور توسعه زیرساخت های لازم جهت گسترش همکاری های تجاری روسیه با ایران در مسیر اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ترانزیت کالا با کشور هند از سوی دولت روسیه در حال انجام می باشد که تا پایان سال 2023 فاز نخست این دو طرح آماده بهره برداری می شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس با تصریح بر اینکه بر ظرفیت های همکاری با بندر کاسپین جهت افزایش زیرساخت ها و فعالیت های بندری، این بندر جدید توجه ویژه ای شده، پیشنهاد اضافه نمودن توافق سرمایه گذاری بخش خصوصی روسیه در اسکله های بندر کاسپین و برعکس را به عنوان بندی از موضوعات کمیسیون مشترک اقتصادی آتی دو کشور مطرح ساخت و از سایر پیشنهادات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز استقبال کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه