English

کشف ۴۴ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در دزفول

رییس حراست شرکت توزیع برق دزفول گفت: ۴۴ دستگاه رمز ارز غیرمجاز(ماینر) با اجرای طرح پایش مصارف غیرمجازِ حراست برق دزفول با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

کشف ۴۴ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در دزفول

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، امید بیاتی روز دوشنبه بیان کرد: در راستای اجرای طرح پایش مصارف غیرمجاز برق که مدت‌هاست توسط حراست برق دزفول و با همکاری نیروی انتظامی و حمایت دادستان  شهرستان در حال اجراست، امروز در سرکشی به مناطق مشکوک، ۴۴ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شد که توسط عوامل نیروی انتظامی ضبط شد.

وی  افزود: مصرف بسیار بالای ماینرها به ویژه در ساعت اوج مصرف، شبکه توزیع برق را با مشکلات جدی از جمله افت ولتاژ منطقه، قطع برق ناخواسته و ایجاد نوسان در شبکه روبه رو می‌سازد که این موارد باعث خرابی یراق آلات شبکه و وسیله‌های برقی مردم می‌شود.
رییس حراست شرکت توزیع برق دزفول با اشاره به اینکه مصرف برق این ۴۴ ماینر کشف شده معادل با مصرف برق ۳۵ مشترک خانگی است، ادامه داد: استفاده‌کنندگان از ماینرها علاوه بر اینکه اقدام به انجام عمل غیرقانونی می‌کنند، از انشعاب برق غیرمجاز استفاده می‌کنند که این موضوع باعث اعمال مصرف مازاد بر روی ترانس‌های مناطق آلوده شده و گاهی با سوختن ترانس همراه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه