English

۴۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در اهواز کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سه مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز با ۴۶دستگاه ماینر کشف و جمع آوری شد.

۴۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در اهواز کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عبدالحمید عباس شیاری با اشاره به ضرورت جمع آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی و در راستای کمک به پایداری شبکه برق تعداد ۴۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کلانشهر اهواز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به کشف ۲ مزرعه رمز ارز دیجیتال ادامه داد: ۲۵ دستگاه ماینر مدل S۹ با همکاری نیروی انتظامی در منطقه پادادشهر اهواز کشف و جمع آوری شد.

 عباس شیاری گفت: همچنین با همکاری عوامل آگاهی در منطقه گلبهار اهواز یک مزرعه استخراج رمز ارز با تعداد هفت دستگاه ماینر M۳ و در اهواز یک مزرعه دیگر با تعداد ۱۴ دستگاه ماینر a۱ کشف شد.

وی اظهار کرد: اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث بکارگیری گسترده ماینرهای غیرمجاز شده که با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی و همیاری مردم درحال شناسایی و جمع آوری این دستگاه‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق «اپلیکیشن برق من»، «سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat» و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱جهت ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه