English

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد:

دستگیری ۷۸ محکومان فراری در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری 78 محکوم فراری و تحت تعقیب مراجع قضایی در عملیات ضربتی ماموران فلاورجان خبرداد.

دستگیری 78 محکومان فراری در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: طرح شناسایی و دستگیری محکومان فراری و تحت تعقیب مراجع قضایی به مدت 72 ساعت در شهرستان فلاورجان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که از توان و ظرفیت تمامی پلیس های تخصصی، کلانتری ها و پاسگاه ها استفاده شده بود 78 نفر از محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و در مخفیگاه های خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: جرایمی از قبیل سرقت، ضرب و جرح، حمل و نگهداری مواد مخدر، کلاهبرداری، فروش مال غیر، ایجاد مزاحمت، نزاع و درگیری، تصرف غیر قانونی، خیانت در امانت و صدور چک بلامحل از مهمترین جرایم ارتکابی توسط محکومان متواری دستگیر شده هستند.

سرهنگ هادیان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از تداوم طرح مذکور خبر داد و گفت: یکی از عوامل نا امنی تردد مجرمان و محکومان غایب و فراری است که پلیس در این خصوص با جدیت واردعمل شده و این گونه افراد را شناسایی و در اسرع وقت به دست قانون می سپارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه