English

با اجرای طرح ذوالفقار صورت گرفت؛

دستگیری ۲۳ نفر از محکومان غایب مراجع قضائی در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری 23 نفر از محکومان غایب مراجع قضائی با اجرای طرح ذوالفقار در فلاورجان خبر داد.

دستگیری 23 نفر از محکومان غایب مراجع قضائی در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: با اجرای طرح ذوالفقار 23 نفر از محکومان غایب مراجع قضائی ،12 نفر از سارقین سابقه دار تحت تعقیب و 24 نفر ازمعتادان وخرده فروشان موادمخدر در فلاورجان دستگیر شدند.

وی بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تحت عنوان "ذوالفقار"  با استفاده از ظرفیت و توان   ماموران کلانتری ها، نیروهای  یگان امداد و پلیس های تخصصی در سطح شهرستان فلاورجان اجرا شد.

این مقام انتظامی از دستگیری  23 نفر از محکومان غایب و  تحت تعقیب مراجع قضایی و دستگیری  12 نفر سارق متواری  در طرح مذکور خبر داد و افزود:  با دستگیری سارقان 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و 11 فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ کاکاوند همچنین  از دستگیری 24 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در این طرح خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهمان 468 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان دستگیری 9 نفر از اراذل واوباش وکشف 4 دستگاه ماینر قاچاق را از دیگر نتایج این طرح برشمرد و  خاطر نشان کرد :هدف اصلی از اجرای طرح که با استقبال خوب  شهروندان روبه رو شد،برخورد با مخلان نظم و آسایش عمومی در سطح شهرستان است  و پلیس به هیچ عنوان اجازه فرصت طلبی به افراد با رفتارهای ناهنجار دربین شهروندان را نخواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه