English

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

۵۱ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شد

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون 51 هزار و 193 تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

51 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مجید بهادری با بیان اینکه تاکنون 51 هزار و 193 تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد، اظهار داشت: تاکنون 91 میلیارد تومان بهای این محصول به کشاورزان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 98.7 درصد معادل 50 هزار و 344 تن گندم را کارخانجات و سیلوهای سطح استان خریداری کردند، ادامه داد: 580 تن گندم از سوی تعاون روستایی خریداری شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان داشت: میزان خرید این محصول در مازندران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

این مسئول خاطرنشان ساخت: 34 درصد معادل 17 هزار و 370 تن از محصول خریداری شده مربوط به شهرستان بهشهر، 31 درصد معادل 15 هزار و 750 تن مربوط به شهرستان گلوگاه و 13 درصد معادل 6 هزار و 580 تن مربوط به شهرستان میاندورود بوده است که به ترتیب بیشترین میزان خرید را در استان به خود اختصاص دادند.

بهادری اضافه کرد: 30 مرکز خرید در استان فعال است تا این محصول را با قیمت هر کیلوگرم 11 هزار و 500 تومان از کشاورزان خریداری کند.

وی گفت: امسال 55 هزار هکتار مزارع استان به کشت گندم اختصاص پیدا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه