English

مجید جدیری:

عرضه مستقیم ۱۰۰ تن برنج ایرانی در خراسان رضوی

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی خراسان رضوی بیان کرد: این اتحادیه تعاونی تولید روستایی یک محموله ۱۰۰ تنی برنج ایرانی را به صورت مستقیم و با حذف واسطه از کشاورزان شمال خریداری کرده است.

عرضه مستقیم ۱۰۰ تن برنج ایرانی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید جدیری مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: عرضه مستقیم ۱۰۰ تن برنج ایرانی توسط این اتحادیه در سطح استان آغاز شد و این قلم برنج ایرانی با نام فجر طارم با هدف تامین نیاز مردم و حذف واسطه به صورت مستقیم از شمال خریداری و در استان توزیع می‌شود.

جدیری در ادامه خبر توزیع برنج در استان اضافه کرد: در خراسان رضوی اتحادیه تعاونی تولید روستایی دارای ۱۶۵ تعاونی تولید است، که ۵۵ هزار کشاورز عضو آن‌ها هستند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی خراسان رضوی افزود: این اتحادیه تعاونی تولید روستایی یک محموله ۱۰۰ تنی برنج ایرانی را به صورت مستقیم و با حذف واسطه از کشاورزان شمال خریداری کرده و اقدام به عرضه آن در خراسان رضوی کرده است.

وی همچنین تصریح کرد: در این قالب محصول بدون واسطه و به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری شده و در بین اعضای اتحادیه و نیز روستابازار‌ها برای خرید عموم مردم با قیمت کیلویی ۳۱ هزارو ۵۰۰ تومان در حال عرضه است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی خراسان رضوی یادآور شد: در صورت استقبال مردم امکان افزایش این میزان تا ۲۰۰ تن هم وجود دارد.

جدیری در خاتمه خاطرنشان کرد: هفته گذشته عرضه سه قلم برنج هندی، پاکستانی و تایلندی نیز در سامانه بازارگام سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی آغاز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه