English

یعقوبعلی نظری:

پیگیری و شتاب بخشی جهت جذب سرمایه گذاری مردمی و بخش خصوصی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: آمادگی داریم سرمایه گذاران با توجه به ظرفیت زیارتی و گردشگری که در منطقه فراهم هست ترغیب به سرمایه گذاری شوند و ما هم زمینه سرمایه گذاری مردمی و بخش خصوصی را فراهم کنیم.

پیگیری و شتاب بخشی جهت جذب سرمایه گذاری مردمی و بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: اشکالات مربوط به قطعه اول جاده کاشمر به شادمهر و اصلاح پل‌های زیرگذر و سهولت دسترسی اهالی روستاهای اطراف در این مسیر را به محض رسیدن به مرکز استان به مسئولان مربوطه ابلاغ می‌کنیم که در راستای رفع اشکالات قطعه اول این محور به زودی اقدام کنند.

نظری این سخنان را در برنامه سفر به کاشمر اظهار کرد و ادامه داد: آمادگی داریم سرمایه گذاران با توجه به ظرفیت زیارتی و گردشگری که در منطقه فراهم هست ترغیب به سرمایه گذاری شوند و ما هم زمینه سرمایه گذاری مردمی و بخش خصوصی را فراهم کنیم.

استاندار خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: پیگیری و شتاب بخشی جهت جذب سرمایه گذاری مردمی و بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری زیارت برای شهرستان کاشمر می بایست سرعت گیرد.

وی تصریح کرد: در این سفر موضوعات و مشکلات متعدد ی از نظر اجرایی از سوی فعالان اقتصادی و فرهنگی شهرستان مطرح شد که برای همه آنها در برنامه‌های استانی و پروژه‌های مربوط به سفر ریاست جمهوری و پروژه‌های ملی تصمیماتی و زمینه اجرایی شدن آها را فراهم می‌کنیم.

نظری اعلام کرد: اهم آنها جاده شادمهر به بردسکن است که مورد تاکید مردم منطقه قرار دارد وقطعه اول آن مربوط به سه راهی شادمهر تا کاشمر بخشی از آن اجرا شده و امیدواریم کل پروژه مسیر تا هفته دولت سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت موضوع مسکن متذکر شد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین را مورد تأیید نهایی قرار دادیم و تایک ماه آینده عملیات اجرایی حدود دو تا سه هزار ظرفیت مسکن بنا به نیاز آغاز می‌شود.

وی در حوزه مشکلات اقتصادی شهرستان یادآور شد: شهرک صنعتی کاشمر بامشکل برق و تصفیه مواجه است که برای رفع هر دو این مشکلات تصمیم گیری هایی شد و با برنامه ریزی و مصوبات این سفر قسمتی از مشکلات این شهرستان در بخش شهری و روستایی حل شود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه این سخنان با اشاره به لزوم توجه به روستاها ابراز کرد: در بخش روستایی نیز در ۱۴ روستا طرح هادی بازنگری خواهد شد و تعداد ۵ روستا راه روستایی آن بهسازی می‌شود.

نظری در خاتمه با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: چهارقلم کالا که مشول یارانه بودند با اجرای طرح مردمی سازی یارانه از این شرایط خارج شد که طبیعی است در تغییر وضعیت برخی مشکلات به وجود می‌آید و امیدواریم در طول زمان به تعادل برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه