English

اسماعیلی:

ایران پیشتاز امنیت و نقش‌آفرینی در مقاومت منطقه‌ای است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امروز ایران پیشتاز امنیت و نقش‌آفرینی در مقاومت منطقه‌ای است و به عنوان قدرت برتر منطقه مطرح است.

ایران پیشتاز امنیت و نقش‌آفرینی در مقاومت منطقه‌ای است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سید مهدی اسماعیلی به عنوان نماینده دولت در سفر به شهرضا در بازدید از شهرک صنعتی رازی گفت: فلسفه حضور رئیس جمهور و هیأت دولت در استان‌ها درک واقعی مسائل و مشکلاتی است که بخش های مختلف کشور با آن روبه‌رو است و در حوزه اقتصاد نیز این عقب‌افتادگی در این دولت جبران خواهد شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال‌های متمادی است که شعار سال را حمایت از تولید عنوان می‌کنند، افزود: امسال نیز رهبر انقلاب شعار تولید، اشتغال و دانش بنیان را انتخاب کردند و در دولت وظیفه داریم این شعار را محقق کنیم .

این مقام مسئول گفت: امروز مشکلات شهرک صنعتی رازی شهرضا را در مکاتباتی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در این سفر با وزارت خانه‌های مسؤول در میان خواهم گذاشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امروز با مطالباتی مواجه هستیم که بخش زیادی از آن‌ با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی قابل رفع و حل می باشد.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه نسبت به استان اصفهان و این منطقه خودم را بطور ویژه مسئول می‌دانم، اظهار کرد: مسائل و مشکلات را پیگیر خواهیم بود، بخشی از مشکلات این شهرک مربوط به وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب است که در دولت مطرح می‌کنم.

وزیر ارشاد در اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه