English

قاسمی:

طرح مسکن همت‌ آباد اصفهان الگوی موفقی برای وزارت راه و شهرسازی است

وزیر راه و شهرسازی در اصفهان گفت: طرح محله همت آباد به عنوان یک الگو مطرح است.

طرح مسکن همت‌ آباد اصفهان الگوی موفقی برای وزارت راه و شهرسازی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رستم قاسمی امروز پنجشنبه، ۲۶ خردادماه در جریان بیست و پنجمین سفر استانی رئیس جمهور به اصفهان پس از تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس، از طرح مسکن محله همت‌آباد به عنوان طرح نمونه کشوری در قالب طرح های بازآفرینی شهری بازدید و در جمع خبرنگاران و مردم این محله بیان داشت: طرح محله همت آباد به عنوان یک الگو مطرح است.

وی با بیان اینکه رعایت زیرساخت‌ها در منطقه همت آباد منطقه بسیار خوب بوده است، گفت:  این روش بسیار کاربردی است که حتما در تهران در خصوص توسعه این روش صحبت خواهیم کرد.

این مقام مسئول با اشاره باینکه برای اجرای طرح مسکن محله همت آباد دفاتر تسهیلگری ایجاد شده است، افزود: طرح بازآفرینی شهری محله همت آباد با مشارکت ۲۳ مالک که آورده شان زمین های آنان بوده است امکان ساخت ۷۲ واحد فراهم شده که تاکنون ۲۴ واحد تکمیل و تحویل ساکنان شده است.

رستم قاسمی با اشاره به اینکه حجم زیادی از زیرساخت های کشور در شهرهای مختلف بافت های فرسوده است که تعیین تکلیف این بافت ها از وظایف وزارت راه و شهرسازی است، بیان کرد: طرح محله همت آباد به عنوان یک الگو مطرح است که در این طرح ۷۵ هزار هکتار زمین این منطقه با تغییر و استفاده از روش جدید بکار گرفته شده امکان ساخت بیش از ۲ هزار واحد را فراهم کرده اند.

وزیر راه و شهرسازی از رعایت زیرساخت‌ها در این منطقه خبر داد و گفت:  این روش بسیار کاربردی است و حتما در تهران در خصوص توسعه این روش صحبت خواهیم کرد.

قاسمی اضافه کرد: ۱۵ درصد از طرح نهضت ملی مسکن در بافت های فرسوده دیده شده که ۵۰ هزار واحد نیز برای تغییر بافت های فرسوده در دست اجرا داریم.

وزیر راه وشهرسازی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه