English

وزیر میراث فرهنگی در اصفهان:

مالکیت زمین‌های وقفی منطقه حصه تعیین تکلیف می‌شود

وزیر میراث فرهنگی بیان کرد: مالکیت زمین‌های وقفی بافت مسکونی منطقه حصه در شمال شرق اصفهان تعیین تکلیف می‌شود.

مالکیت زمین‌های وقفی منطقه حصه تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عزت الله ضرغامی در سفر رئیس جمهور و هیئت همراه در بیست و پنجمین سفر استانی خود به اصفهان در بازدید از منطقه حصه بر لزوم تعیین تکلیف اسناد مالکیت مردم و آزادسازی برخی زمین‌های وقفی برای ایجاد مدرسه، مسجد و اماکن تفریحی در منطقه حصه تاکید کرد.

وی دربازدید از بافت مسکونی منطقه حصه  در شرق اصفهان با توجه به اقامت 12 هزار و 938 خانوار در محور مسکونی حصه، افزود: با توجه به اینکه کل محدوده مسکونی حصه وقف است، لازم است با هماهنگی و مشورت سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد تعیین تکلیف مالکیت مردم از این زمین ها و لزوم آزادسازی این زمین‌های وقفی برای ساخت مدرسه، مسجد و اماکن تفریحی اقدامات لازم انجام گیرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه منطقه حصه محل تردد  اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدرشده است، گفت: ضروری است تا با جلب همراهی مردم محلی  و همکاری و همیاری نیروهای  بسیج و انتظامی برای ناامن ساختن منطقه حصه برای اوباش و فروشندگان مواد مخدر اقدام شود که بنده  در نشست هیئت دولت این مورد را گوشزد و پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است؛ ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری ضمن بازدید از بافت تاریخی اصفهان ، دو هتل در شهر اصفهان را نیز افتتاح خواهد کرد.

وزیر میراث فرهنگی در اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه