English

آرش آوان:

خرید تضمینی بیش از ۱۸ هزار تن گندم مازاد کشاورزان خراسان رضوی

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: خرید گندم تا پایان فصل برداشت این محصول در استان ادامه دارد و این سازمان به صورت رسمی با استقرار ۳۰ مرکز کار خود را آغاز کرده است.

خرید تضمینی بیش از ۱۸ هزار تن گندم مازاد کشاورزان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آرش آوان مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: این سازمان امسال بیش از ۱۸ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان را به صورت تضمینی خریداری کرده است.

آوان در ادامه این خبر اضافه کرد: تاکنون کشاورزان شهرستانهای سرخس، بردسکن، رشتخوار ،سبزوار و نیشابور به ترتیب بیشترین حجم گندم مازاد خود را به مراکز خرید اتحادیه تعاون روستایی این شهرستانها تحویل داده‌اند.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: این سازمان به عنوان مباشر خرید گندم از اواخر اردیبهشت امسال خرید تضمینی گندم را در مراکز خرید این سازمان به صورت رسمی با استقرار ۳۰ مرکز آغاز کرده است.

وی همچنین متذکر شد: خرید گندم تا پایان فصل برداشت این محصول در استان ادامه دارد و با توجه به قیمت خوب خرید گندم استقبال کشاورزان از فروش گندم مازادشان را خوب پیش‌بینی‌ می‌کنیم.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی افزود: هر کیلوگرم گندم براساس دستورالعمل ابلاغی دولت با افت مفید چهار و افت غیر مفید یک به قیمت ۱۰۵ هزار ریال خریداری می شود و ۱۰ هزار ریال نیز به عنوان جایزه به ازای تحویل هر کیلوگرم محصول توسط دولت به گندمکاران تعلق می گیرد.

آوان در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: ۱۴۲ هزار هکتار از کشتزارهای استان خراسان رضوی امسال به کشت دیم و ۱۲۶ هزار هکتار نیز به کشت آبی گندم اختصاص یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه