English

مجید سلحشور؛

انتقاد خبرنگاران مینابی از سر دلسوزی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب اظهارداشت: اکثر خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای در میناب دلسوزانه درحال فعالیت هستند و اگر گاهی انتقادی هم مطرح میکنند یقین داریم که از سر دلسوزی است.

انتقاد خبرنگاران مینابی از سر دلسوزی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب با بیان اینکه حضور یک مدیر مینابی در جایگاه مدیرکل برای میناب یک فرصت محسوب میشود گفت: امروز یکی از خصلت های مدیر در تراز انقلاب اسلامی صبور بودن است. 

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در کنار سایر مسئولان بتوانیم پروژه مجتمع فرهنگی میناب را به سرانجام برسانیم افزود: میناب از قدمت هنری قابل توجه‌ای برخوردار است و در سال های گذشته هنرمندان بسیاری را به جامعه هنری کشور تحویل داده‌ایم. 

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه میناب از استعدادهای بسیاری خوبی در حوزه هنر برخوردار است عنوان کرد: سطح هنرمندان مینابی هم‌تراز با هنرمندان کشوری است و با ارتقای زیرساخت ها و برگزاری دوره های آموزشی بتوانیم در جهت ارتقای سطح هنرمندان کمک کنیم تا بتوانند در صحنه های ملی هنرنمایی کنند. 

سلحشور در ادامه اظهارداشت: اکثر خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای در میناب دلسوزانه درحال فعالیت هستند و اگر گاهی انتقادی هم مطرح میکنند یقین داریم که از سر دلسوزی است. 

فرماندار ویژه میناب در پایان با تاکید بر استفاده کردن از ظرفیت هنر برای بهترشدن روحیه مردم در جامعه گفت: امروز مشکلات معیشتی در جامعه قابل انکار است و باید برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی انجام شود.

در پایان این مراسم از خدمات چندین ساله رضا اوژند تقدیر و مصطفی کریمی زاده بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه