English

تعیین تکلیف و جمع آوری هشت هزار انشعاب غیرمجاز آب در مشهد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: برخورد با انشعابات غیرمجاز به صورت جدی در دستور کار شرکت است و با پیگیری حقوقی و حمایت دستگاه قضا، احکام بازدارنده‌ای برای متخلفان صادر می‌شود.

تعیین تکلیف و جمع آوری هشت هزار انشعاب غیرمجاز آب در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در خبری اعلام کرد: امسال شناسایی، جمع آوری و تعیین تکلیف هشت هزار انشعاب غیرمجاز آب در این شهر هدف‌گذاری شده است.

اسماعیلیان در ادامه این خبر با اشاره به اجرای عدالت آبرسانی اضافه کرد: انشعابات غیرمجاز در شرایط کم آبی منجر به برهم خوردن توازن و عدم اجرای عدالت در آبرسانی به خصوص در مناطق روستایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد تصریح کرد: برخورد با انشعابات غیرمجاز به صورت جدی در دستور کار شرکت است و با پیگیری حقوقی و حمایت دستگاه قضا، احکام بازدارنده‌ای برای متخلفان صادر می‌شود.

وی متذکر شد: انشعابات غیرمجاز علاوه بر وارد کردن خسارت به تاسیسات شرکت و خطوط انتقال، تهدیدی برای بهداشت و سلامت افراد هستند از این رو متخلفان علاوه بر جریمه ممکن است به حبس نیز محکوم شوند.

اسماعیلیان تاکید کرد: از آنجایی که انشعابات غیرمجاز در مسیر خط انتقال آب به مشهد و بیشتر متعلق به باغ ویلاها هستند از این رو شهروندان در زمان خرید یک ملک باید برای اطمینان از مجاز بودن انشعاب آب آن از شرکت آب و فاضلاب مشهد استعلام اخذ کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد همچنین یادآور شد: طی روزهای گذشته با همراهی دستگاه قضا، انشعاب غیرمجازی در حوزه شهرستان گلبهار کشف شد که ۱۵ باغ ویلا از آن تغدیه می‌شدند.

اسماعیلیان خاطرنشان کرد: انشعابات غیرمجاز موضوع مستمری است که همواره وجود دارد و ریشه این انشعابات به عواملی نظیر ساخت و ساز غیرمجاز و محدودیتهای قانونی برای واگذاری انشعابات مصارف زیاد باز می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه