English

افزایش محسوس دما در البرز

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی چند روز آینده میانگین بیشینه دما در استان به ۳۵ و کمینه آن نیز به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

افزایش محسوس دما در البرز

به گزارش خبرگزاری موج البرز، آرش بهاروند احمدی با اشاره به اینکه امروز چهارشنبه (۲۵ خرداد) آسمان البرز صاف و آفتابی است، گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد این وضعیت تا سه روز آینده ادامه دارد.

این مسئول توضیح داد: پیش بینی‎ها از استقرار الگوهای تابستانه در منطقه البرز مرکزی حکایت دارد که بر اساس آن از جمعه شب تا دوشنبه هفته آینده شاهد افزایش محسوس دما در استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس طی چند روز آینده میانگین بیشینه دما در استان به ۳۵ و کمینه آن نیز به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به وضعیت کیفی هوا نیز توضیح داد: بر اساس اعلام ایستگاه های سنجش آلودگی هوای استان، شاخص آلودگی هوا (ذرات معلق کمتر از ۲.۵) در شهرستان نظرآباد بر روی عدد ۲۰۱ قرار گرفت.

بهاروند احمدی گفت: بر اساس همین گزارش شاخص آلودگی در شهرستان کرج نیز ۱۷۰ بوده که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمام گروه‌ها است.

وی افزود: همچنین وضع کیفی شهرستان ساوجبلاغ با قرار گرفتن شاخص آلودگی بر روی عدد ۱۲۶ بیانگر قرار گرفتن کیفیت هوای این منطقه در محدوده هشدار بوده و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم شده ضمن اینکه هم اکنون کیفیت هوای شهرستان های اشتهارد و فردیس نیز در حد قابل قبول با شاخص های ۹۰ و ۸۶ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه