English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اعلام کرد:

۶۰ درصد آمار قطع نخاع در اصفهان براثر تصادفات است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: تصادفات در 60 درصد آمار قطع نخاع اصفهان نقش دارد.

 60 درصد آمار قطع نخاع در اصفهان براثر تصادفات است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی بیان داشت: بر اساس بررسی های انجام شده بیش از 60 درصد افراد قطع نخاع و دارای اختلال های حرکتی، بر اثر حوادث رانندگی دچار این اختلال شده اند، این در حالی است که عدم ایمنی خودروها و موتورسیکلت ها اصلی ترین عامل قطع نخاع افراد در تصادفات به شمار می رود.

وی افزود: خیریه انجمن بیماران آسیب نخاعی اصفهان دارای 800 عضو بوده و باتوجه به اینکه بیش از 60 درصد اعضای این انجمن بر اثر حوادث رانندگی دچار این معضل شده اند، لزوم توجه جدی به معضل حوادث رانندگی را متذکر می شود.

این مقام انتظامی با اشاره به استفاده از خودرو های ناایمن گفت: بنابر اظهارات افراد آسیب دیده، استفاده از خودرو های ناایمن، بدون ایمنی کافی و بی احتیاطی از جانب رانندگان مقصر و غیرمقصر منجر به وقوع این حوادث ناگوار شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه باید شرایط ایمنی وسیله نقلیه، جاده ها و رعایت سرعت مطمئنه را مد نظر قرار دهند و در مواقعی که احساس خواب آلودگی می کنند یا از شرایط مناسب برای رانندگی برخوردار نیستند، از رانندگی کردن خوداری کنند. همچنین موتورسیکلت سواران هیچ گاه بدون استفاده از کلاه ایمنی اقدام به رانندگی نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه