English

مدیر گذرگاه مرزی زرباطیه:

حذف روادید زمینی برای اربعین منوط به تصمیم نهایی عراق است

مدیر گذرگاه مرزی زرباطیه در استان واسط عراق از تشکیل هیاتی در خصوص ورود و خروج زائران در ایام اربعین خبر داد و گفت: ما منتظر دستورات نهایی از طرف کمیته مربوطه توسط مسوولان ذیربط برای حذف روادید هستیم.

حذف روادید زمینی برای اربعین منوط به تصمیم نهایی عراق است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالحمید نصر عبدالمجید نصر صبح امروز در پایانه مرزی مهران از انجام برنامه‌ریزی لازم برای میزبانی شایسته از زائران اربعین از جمله زائران ایرانی خبر داد و بیان کرد: اقدامات و تلاش سال های گذشته ۲ دولت عراق و ایران در میهمان نوازی از زائران امام حسین (ع) ستودنی دانست.

وی افزود: مردم عراق، بویژه در مسیرهای زائران از جمله استان واسط، با نهایت احترام آمده استقبال از زائران حسینی اربعین هستند.

مدیر گذرگاه مرزی زرباطیه در استان واسط عراق یادآور شد: در مرز زرباطیه تعداد ۱۶۵ گیت فعال است و در این خصوص مشکلی برای تردد زائران در ایام قبل و بعد از اربعین وجود ندارد.

عبدالمجید با اشاره به جمعیت بزرگ زائرانی که در ایام اربعین وارد این استان می شوند، گفت: تنها در هنگام خروج زائران از مرزهای ایران با توجه به موج زیاد جمعیت باید مسوولان ایرانی مستقر در مرز در این خصوص طوری برنامه ریزی کنند که در عبور زوار از مرز به طرف عراق با کمی تامل این کار انجام شود تا ما کنترل لازم برای خروج افراد از مرز را داشته باشیم.

مدیر گذرگاه مرزی زرباطیه در استان واسط عراق اضافه کرد: از لحاظ زیرساخت های داخل پایانه مشکلاتی چون کمبود سرویس بهداشتی وجود دارد که این جوابگوی این حجم از زائران در این ایام نیست لذا خواستار همکاری مسوولان ایرانی در این خصوص برای رفع مشکلات در این پایانه مرزی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی