English

استاندار ایلام:

کمیته رسانه اربعین تشکیل شود

استاندار ایلام گفت: ۱۹ کمیته در استان ایجاد شده است و پیشنهاد می‌شود کمیته رسانه اربعین نیز برای اطلاع رسانی فعال شود.

کمیته رسانه اربعین تشکیل شود

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌ نیا پیش‌ ازظهر امروز در نشست ستاد اربعین با بیان این‌که اربعین امسال با قبل‌از سال ۹۸ متفاوت است اظهار داشت: پیش‌بینی شده‌است در سال جاری حدود ۵ میلیون زائر از مرزهای مختلف به عتبات عالیات سفر کنند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: تردد ۷۰ درصد از زائران از مرز بین المللی مهران انجام می‌شود و این امر تکلیف مسئولان را چندین برابر می‌کند زیرا باید تلاش شود زیرساخت‌های لازم جهت تردد این زائران فراهم گردد.

وی با بیان این‌که اهمیت اربعین امسال در مقایسه با اربعین‌های گذشته بیشتر است ادامه داد: میزبانی از زائران نیاز به برنامه‌ریزی و تامین زیرساخت‌ها دارد و با توجه به اهمیت موضوع طی روزهای آینده جلسه ستاد اربعین کشور با حضور ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: زیرساخت‌های اربعین یک زیرساخت زنجیری است و هر کجا این زنجیره قطع شود کل زائران دچار مشکل خواهند شد، ازاین‌‌رو باید دستگاه‌ها وظایف خود را به‌نحو احسنت انجام دهند.

استاندار ایلام با بیان این‌که مدیران راهداری و راه و شهرسازی یک وظیفه خطیر دارند و باید پروژه‌ها را به‌صورت مستمر پیگیری کنند اضافه کرد: معاون عمرانی باید بصورت روزانه در جریان گزارشات وضعیت پروژه‌های حوزه راه قرار گیرد.

بهرام‌نیا با بیان این‌که در خصوص استان‌های معین نیز باید پیگیری‌های لازم انجام شود اظهار داشت: ۱۹ کمیته در استان ایجاد شده و پیشنهاد می‌شود کمیته رسانه نیز برای اطلاع رسانی تشکیل شود.

استاندار ایلام گفت: ضروری است کمیته‌های مختلف برنامه‌های خود را به‌صورت نوشتاری، همراه با نقشه جغرافیایی و همچنین اعلام نیازها تا اوایل هفته آینده به‌صورت یک کتابچه ارائه دهند تا بر اساس آن اعلام نیازها انجام گیرد.

بهرام‌ نیا در پایان خاطرنشان کرد: این کتابچه سند نیازمندی‌های استان برای میزبانی از زائران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه