English

فرماندار رشت عنوان کرد؛

حمایت از تولید داخل گام اساسی رونق واحدهای تولیدی

فرماندار رشت در بازدید از واحد تولیدی گروه صنعتی لاستیک گیلان گفت: حمایت از تولید داخل گام اساسی و لازمه رونق واحدهای تولیدی، حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت های جدید و پایدار اشتغال است.

حمایت از تولید داخل گام اساسی رونق واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حمیدرضا امام پناهی در جریان بازدید از واحد تولیدی گروه صنعتی لاستیک گیلان مستقر در شهرک صنعتی رشت که با حضور مدیران کل صمت، منابع طبیعی و دادستان بخش سنگر صورت پذیرفت، با تاکید بر اهمیت واحدهای صنعتی و تولیدی داخل در اشتغالزایی و تقویت بنیه اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: توجه به کیفیت و سلیقه خریدار در تولید محصولات و همچنین رعایت استانداردهای لازم، ضمن بالا بردن توان رقابتی واحدهای تولیدی، زمینه‌ساز حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی خواهد بود.

 امام پناهی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل گام اساسی و لازمه رونق واحدهای تولیدی، حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت های جدید و پایدار اشتغال است، گفت: اراده دولت سیزدهم در حمایت از فعالین و سرمایه گذاران عرصه تولید، فرصتی مناسب برای حرکت رو به جلوی تولید به وجود آورده است.

فرماندار رشت با اشاره به حضور میدانی مسئولین در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به نام (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) نامیده شده است افزود: باید با هدف حذف سرعت گاه های غیر ضرور در مسیر توسعه واحدهای تولیدی، تسریع در رفع موانع دست و پاگیر توسعه کوشیدو امیدآفرینی در تلاشگران عرصه صنعت استمرار یابد.

وی ادامه داد: گام عملی و تفکر انقلابی مدیران برای حضور در صحنه، بررسی میدانی معضلات و اراده بر رفع مشکلات در راستای تحقق سیاست های حمایتی دولت از تولید، مشوقی اطمینان بخش برای کارآفرینان و کارگران می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه